nedeľa 11. septembra 2016

Háčkovaná deka


Deka v ružových odtieňoch u Eko Filu

Viacfarebná deka z NAKO

Na túto farebnú deku som spotrebovala 200 gr akrylovej priadze v dvoch odtieňoch. Keďže nakupujem po jednom klbku z odtieňa čo sa mi páči, stalo sa, že po rozpracovaní deky som už druhé v tom istom odtieni nezohnala. Riešila som to podobným odtieňom od toho istého výrobcu. Veď posúďte sami či som sa farebne trafila. Použila som háčik č. 4 podľa odporúčania na etikete. Háčkovala som podľa vzoru zobrazeného nižšie , stále dookola , až kým som neminula posledné centimetre priadze. Vzor nie je náročný. Práca pribúda rýchlo. Zvládnu ho aj začiatočníčky .

Bielo žltá deka z Baby Luxu
Baby Lux je jemná, akrylová priadza, nepichá, nežmolkuje sa, je vhodná na detské oblečenie a doplnky. Táto deka vznikla počas rekonštrukcie bytu, kedy moje ruky oddychovali od ťažšej práce a relaxovali pri kreatívnom tvorení. Použila som dva odtiene, bielu a žltú. Z každej po jednom klbku. Pracovala som háčikom č. 3,5. Základným vzorom bol babičkin štvorec, podľa návodu na fotke. Posledný riadok tvorili 3 retiazkové očká a jedna pikotka z 3 retiazkových očiek, a znova 3 retiazkové očká. Deka slúži nedonoseným bábätkám v Košiciach.

Návod na deku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára