sobota 1. októbra 2016

Háčkované pončo v jesenných odtieňoch

Dnes som dokončila pončo, nad ktorým som dlho dumala, či si ho spraviť alebo nie. vyhralo rozhodnutie, že áno, veď takýto kúsok v šatníku ešte nemám. Mala som doma vlnu, ktorej farby sa mi páčili ale nie  a nie vymyslieť čo z toho vznikne. Po niekoľko minútovom hľadaní v časopisoch, som začala hľadať inšpiráciu na nete. A netrvalo dlho padlo mi do oka jedno krásne pončo v ružovo fialovo hnedastých odtieňoch s nádhernou vzorkou. Vzorka mi bola povedomá, videla som z nej uháčkovanú jednofarebnú veľkú žltú šatku. Tak a mám vzorku aj vlnu ide sa pracovať - tvoriť.
Na toto pončo som spotrebovala 400 gr. zmesovej priadze magic Fine s návinom 300 m/ 100 gr, použila som háčik č. 3.5. No a výsledok je odfotený nižšie.
Pončo 



Detail na vzor
 Vzor háčkovaný od krku

Pokračovanie vejarikového vzoru
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára