nedeľa 7. mája 2017

Pomoc predčasniatkám v RS


Každá nemocnica do ktorej prispejem svojou troškou má špecifické požiadavky na rôzne pomôcky. Tentokrát bola požiadavka na zavinovačky, obliečky na paplóniky, podložky do postieľok a polohovacie pomôcky ako hniezdo a hady.
Najprv som zhotovila polohovacie hniezda. Keďže doteraz som ich plnila PES guličkami, toto bola nová výzva. Mali byť plnené termolínom. Musela som požiadať kamarátku Ľubku o pomoc pri ich zhotovení. Je dobré keď máte po ruke priateľa na telefón či FB :-)


Druhá výzva pre mňa boli tieto obdlžnikové obliečky na zavinovačky. Trošku ma potrápili, keďže ani toto som predtým nešila. Zhootovenie jednej zavinovačky mi trvalo nekonečnú hodinu a pol. Presne stanovené rozmery, látky z ktorých som mala na výber nemali vždy správnu veľkosť. Ale po prvej prišla druhá a ....

 a potom ešte ďalšie dve. Ružová pre dievčatko, modrá pre chlapčeka.


 Obliečky na paplóniky neboli problém zhotoviť. Šili sa samé :-)


a ešte pribudli veselé polohovacie hady vyplnené PES guličkami od sponzorky Evky :-)


nakoniec som ušila termo podložky do postieľok. Ďakujem skvelým žienkám Evke a Zuzke za látky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára