nedeľa 8. októbra 2017

Čiapka do chladného počasia




Milé dámy dnes som po dlhšej dobe zobrala do rúk hrubšie ihlice, ochladilo sa tak som uplietla takúto rýchlovku. Stačilo vybrať zo zásob klbko z hrubšej vlny, ihlice č. 6 a pustiť sa do práce. Na ihlice som nahodila 44 očiek, patentom 2 hl. 2 obr.  som uplietla 10 riadkov . V 11. a 12. riadku som rovnomerne pridala po 8 očiek = 60 očiek a plietla a plietla. Vzor: 1. a 3. riadok obrátene, 2. a 4. riadok hladko. 5. a 7. riadok hladko, 6. a 8. riadok obrátene. Týchto 8 riadkov som zopakovala ešte 3 krát. Pri štvrtom opakovaní prvých 4 riadkov som rovnomerne ubrala 8 očiek a pri štvrtom opakovaní riadkov 5 až 8 som opäť rovnomerne ubrala 8 očiek = mala som znova 44 čiek ako na začiatku. Kedže mi ešte stále ostávala vlna v klbku, rozhodla som sa upliesť ďalšie štyri riadky , kde som opäť ubrala 8 čiek. Hotovo, dielko je dokončené. Už len navliecť vlnu do ihly, prevliecť všetkými očkami, stiahnuť a zošiť bočnú stranu. Zapošiť odstávajúce konce, z vnútornej strany prišiť gombík a pripnúť brmbolec s gumičkou. 
Vlnu nájdete: https://www.klbkovlny.sk/produkt/olympia-pastello/






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára