štvrtok 10. mája 2018

READ BETWEEN THE LINES SHAWL Tammy Canavan- Soldaat

Spoločne pletený projekt od  dizajnérky Tammy Canavan- Soldaat READ BETWEEN THE LINES SHAWL ma úplne pohltil. Jednoducho som ho musela vyskúšať.

Materiál: Scheepjes Whril (60% cotton, 40% acryl, 215 gr/ 1000 m) farba A č. 753 – 1 ks, farba B 754 – 1 ks, okrúhle ihlice č. 3 dlhé 80 cm, označovače, ihla. Ja som použila Whirl a Whirlette . 

Skúška očiek: 24 očiek x 48 riadkov, 10 x 10 cm,


Rozmery: 150 x 180 cm
Táto šatka je vyrobená pomocou techniky ilúzie riadkov a farieb. Kombinácia farieb a vzoru očiek vytvára jedinečný vzhľad šatky podľa toho, z ktorého uhla sa pozeráte.
Kvôli zmenám v štýloch merania a pletenia, môžete zistiť, že máte viac priadze v mieste, kde začínajú dokončovacie pokyny. Môžete pokračovať v návode a tvoriť vzor alebo ukončiť prácu v rúbovom riadku s priadzou B. Stačí si byť istí, že máte dostatok priadze na ukončenie práce.
Pozn. pri tvorbe každej šatky si nechávam asi 1/3 hmotnosti priadze na ukončenie. Vyhnem sa tak sklamaniu, ak by mi priadza neostala a musela by som párať posledné dva rady.
Návod nájdete tu: https://www.ravelry.com/patterns/library/read-between-the-lines-2









1 komentár:

  1. Спасибо за идею ! Мне понравилась ваша шаль .

    OdpovedaťOdstrániť